SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG

http://shidalifein.blogspot.com

Tuesday, February 16, 2010

Cuti semester bermula

Pada cuti semester ini, saya tidak pulang ke kampung. banyak kerja yang harus saya selesaikan segera seperti asingment, latihan tutorial dan lain-lain lagi. aduh... sedih betul dalam hati bila tidak dapat pulang, walaubagaimanapun pada cuti sem ini famly saya akan datang kesini.. ia amat mengembirakan saya. kebosanan kadang kala amat dirasai kerana semua kawan-kawan dapat pulang. selalu jika ada waktu cuti sayalah orang yang pertama hilang dari kolej.. hehehe... matlamat cuti ni saya nak selesaikan semua asingment dan nak study untuk midtem yang bakal menjelma tidak lama lagi. naik sem ini juga macam-macam aktiviti yang telah diatur oleh pihak kolej... macam padat jer.. jadi sya nk selesaikan segara kerja-kerja yang tertangguh agar sya dapat belajar dengan tenang.

No comments:

Post a Comment