SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG

http://shidalifein.blogspot.com

Sunday, February 21, 2010


Semasa cuti sem yang lalu saya dan kawan pergi ke jusco main bowling. rasenya dah lama kami tidak menjejakkan kaki ke pusat bowling. wah.. semangat betul saya pada masa itu. sebab saya ni jarang nk keluar pergi main bowling ataupun pergi ke jusco. klau kat asrama dapat it memg tak keluar langsug dah.. huhu...



first time saya belajar main bowling ni masa saya menuntut di tingkatan 4. pada masa itu saya amat aktif dalam pasukan kadet polis. sya dan beberapa ahli pasukan mewakili pasukan kami dari SMK TENGKU ARIS BENDAHARA. masa pertandingan tu kami 1group pakai baju warne merah. huhu... rase nk tergelak jer masa tu. sebab kami jer bersemangat betul pkai baju warne merah n semua sama. yg best kami dapat n03. boleh la.. diantara 17group yang masuk. dapat jugak no tu.. kenangan tu.. hehe... macam2 ragam mereka ni semua. yang saya nk tergelak sampai nk pecah perut bila ada pemaian yang baling bola bowling tu, tak taulah macam ner tetiba terlepas pada tangan dia dan bola tu jatuh ke belakang... pada masa tu ramai pegawai yang tergelak besar.... aduh... lawak2... jadi nasihat saya sebelum masuk pape pertandingan sukan anda harus buat banyak latihan, walaupun anda tidak tau pertandingan tu macam mane... wasalam...


No comments:

Post a Comment