SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG

http://shidalifein.blogspot.com

Tuesday, February 16, 2010

holiday cuti semester

aktiviti semasa cuti semester kali ini bersama family di Negeri sembilan pada 14-15hb Feb. kami penginap di hotel seremban 2. murah la cikit kat hotel ni, bab makan xpayah risau masa ni, sebab mak saya dah masak awal2 dari rumah siap bawa rencah dan makanan tambahan utuk dimasak. hehe.... dah lama xsama2 macam ni.. terasa gembira.





Gambar kenangan di belakang laut yang tenang ini, saya harap biarlah air ini tenang selalu seperti ini, tetapi ini semua ciptaan ALLAH, tidak mungkin ia setenag selalu, saya selalu berfikir apa yang terjadi sekarang dan masa lalu adalah dugaan saya. mungkin ada hikmah disebaliknya.


macam tak percaya jer... adik ku yang sorang ni nk menyanyi pulak... tapi best malam tu semua nyer menyanyi, mula2 nak karaoke kat jusco jer tapi adik saya ajak p tempat lain pula.. malma tu kami semua pergi senawang... hehe...




















pada kebiasaanya kalau saya bosan@marah pada seseorang saya akan datang jusco dan main mainan ini. saya akan pukul sekuat hati agar segala masalah tu dapat hilang. dan selepas itu sya dah tak nak fikir. baru2 ini sya sedih sedikit dan kecewa dengan beberapa perkara, banyak dugaan yang terpaksa saya lalui. banyak yang terpaksa sya tanggung sendiri. kehidupan ini banyak dugaan yang terpaksa dilalui. tapi apakan daya saya hanya insan biasa yang masih mempunyai hati dan perasaan, walau apa pun sya tak pernah lupa pada orang2 yang banyak membantu dan banyak memberi semangat serta tunjuk ajar, supaya saya menjadi kuat untuk menempuh ranjau kehidupan ini. kadang kala bila belajar di sini saya akan berasa selamat, tapi ia tidaklah seperti yang saya sangkakan.. walaubagaimanapun saya sentiasa menjaga diri dari segi berkawan dan lain2. FUHH.... hampir 3tahun pejam celik dah lama saya berada di negeri orang. hidup merantau ini banyak cabaran yang telah mematangkan saya.




adik bongsu yang saya amat2 sayangi.... kadang-kadang nakal jugak dia ni..



















masa untuk makan... pagi2 ni masih terasa macam mamai jer lagi.. mana tak nyer famaly datg kolej amik saya jam 7am.. pastu masa tu baru tersedar, nak solat subuh lagi.. terkejar2.. hehe.. (",).


No comments:

Post a Comment